Vi bygger op fra bunden, deraf begrebet CustomMade, og forsøger altid at vælge nogle enkelte fokuspunkter i scenografien:
Oldgræsk OL tema
Scenografi og tema går op i en højere enhed, så deltagerne føler sig henført til den græske tidsalder.
Rindende vand, tempel med band, podier med byster, draperede stoffer, palmer, toga, deltagerne ligger ned på hvide divaner med druer, vin og vand i kander. Det hele CustomMade by Hvenemose.
Road Trip Konference set-up
i tre skandinaviske hovedstæder: Oslo, København & Stockholm.
Scenografi & Fortolkning af visuel identitet
Sammen med det grafiske team fra Platon A/S udarbejdede vi en fortolkning af konferenceprogrammet og den grafiske identitet, som IM (The Information Management Event) var bygget op omkring. Scenografi, belysning, udtræk af farver, og highlights af de sponsorer som deltog i Road Trip konferencen, samt ikke mindst ønsket om at kunne genbruge scenografien dannede grundlag for den visuelle identitet.
Kickoff & Kokkeskole
for Pandora Nordic
Kickoff: fokus på den faglige del samt præsentation af den nye Pandora kollektion samt uddeling af awards.
Kokkeskole: med Madkastellet v/Rasmus Pors under teamet: Lær dine kolleger at kende og udvid kendskabet til deres kompetencer gennem en kokkeskoleevent.
Dinner og DJ: I Lokomotivværkstedet
European Event Day
En dag for alle medarbejdere fra Stibos europæiske afdelinger, hvor det faglige og sociale indhold var ligestillet.
Workshop, Lego Serious Play, American Football, Cricket og MIND GAMES underholdning af Mikkel Severin. Custommade Loungemiljø holdt i hvidt, grønt og natur med møbler i bambus, træ og læder - og BBQ på store grills.
Shellpigen fyldte 100 år
Rød løber og Garden trækker op.
FACTS om A/S Dansk Shell´s 100 års jubilæum: 730 gæster og 27 optrædende artister
Invitation, grafisk design, online registrering, hotelbooking, bustransport og hotel. Musealt opbygget samt belyst podieområde med diverse udstillingsgenstande fra A/S Dansk Shells arkiver fortolkning af 100 års historie.
Messestand med blikfang
Highlights skaber illusionen, og vores øjne har kun brug for ganske få fokuspunkter for at modtage budskabet.
Hvordan skiller man sig ud, når man skal udstille på en messe? Og hvordan undgår man at blive væk i skilteskoven? Man holder fokus på det enkle. Man leger med farver og inddrager firmaets logofarver, så det bliver en integreret del af det blikfang, der kun får én chance, når en messebesøgende kommer forbi.
Og husk så lige på, at vi husker:
10% af det vi læser
20% af det vi hører